Jan 17, 2013

SHN...

Adam hawa dah abes..happy ending of cos la kan.even agak kecewa sbb x sama cm dalam buku,tp ok2 la tu..leh gak tgk adam mukhriz yg sgt comel kan.

Demam AH dah abes,skrg ni musim SHN..dr aku x pandang amar asyraf terus aku cm leh tersuke kat de.suke banyak gakla..sweet kot citer ni.tp,skrg ni tgh part2 bitter..how i miss el ngan zain time sweet2 derang.

I read somewhere,citer ni chosen by anak Rosyam Nor.lucky..very lucky.even the actor/tress were chosen by her. If laa..the dad himself make the choice,x pasal2 citer syok2 jadi bahan lahar cacian umum.lps tu,x pasal2 plak amek rita rudiani jadi pelakon belasan tahun lps spm..dan lagi teruk diri sndri dilantik jadi hero merangkap zain.oh my gosh..nasib baik rosyam nor sgt bijak...

Citer ni 28/26 episode jer.okla kan utk tahap akasia ni.lagipun,xderla ramai meroyan sbb nk tnggu citer abes sampai nk dekat beratus episode,padahal makin lama makin bosan..*oopps,sory abang tapa*

By the way,i wasnt into this series from the beginning.it just started yesterday-16/1/2013..n i spent whole my day in office + sambung kat umah merempit tgk epsde 1-14..within 1 day,i just hope zain can appear in my dream last nite...;)

No comments: